Help en FAQ

Contact
Je neemt het beste contact met ons op via het contact formulier of anders via info[at]educatiever.nl

Geen antwoordmail
Veel studenten van de HvA krijgen geen reply bij het aanmaken van een account, omdat ze niet het juiste e-mail adres opgeven. Als jij Jan Jansen heet, wordt bij de HvA jouw email jan.jansen [at] hva.nl. Jouw inlog bij de HvA, voor op de HvA systemen, wordt in zo'n geval janj001 [at] hva.nl. Dat is echter geen werkend emailadres. Om de zaken nog gecompliceerder te maken, werkt het wel als e-mail binnen de HvA mail server, maar zodra je het buiten de HvA wilt gebruiken werkt het niet. Dus bij ons moet je voornaam.achternaam [at] hva.nl gebruiken als email adres.

Kom na betaling toch niet in de cursus
Het komt regelmatig voor, dat een student de cursus niet zelf betaald, maar dat één van de ouders dat doet. Dat is natuurlijk een sympathiek gebaar en het is daarvoor niet nodig om een eigen account aan te maken. De desbetreffende student moet inloggen met zijn gegevens en naar de toegangsmodule gaan en vervolgens de betaling doen. Op wiens naam de bankrekening staat is niet relevant. Als de betalende ouder zelf een account aanmaakt, kan deze ouder wel in de cursus, maar de student voor wie het is niet.